مطالب ناب

در این قسمت تلاش کرده‌ایم مطالبی که برای توسعه فردی و تیمی جهت کارآفرینی موفق مورد نیاز است را تهیه کنیم

صفر تا صد راه‌اندازی سایت

17:55:26 _ 96/02/21

بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی سایت اینترنتی برای خود یا مجموعه ای که در آن کار میکنند را دارند دو سوال اصلی در ذهنشان است: طراحی سایت چه مدت زمان نیاز دارد؟ و راه اندازی سایت چقدر هزینه دارد ؟

چهار راز برای عرضه موفق محصول به بازار

17:26:21 _ 96/02/21

در این مقاله ۴ فاکتور کلیدی برای عرضه موفق یک محصول به بازار معرفی شده‌است. این محصول می‌تواند از کتاب تا یک وبلاگ و یا هر چیز دیگری را شامل شود.

بهترین زمان برای عرضه یک محصول چه زمانی است؟

17:11:55 _ 96/02/21

اگر در حال کار بر روی یک محصول یا سرویس جدید هستید و قصد دارید آن را در روزها یا ماه های آینده به بازار معرفی کنید، بدانید که اجرای درست این معرفی – که خود می تواند یک پروژه جدید قلمداد گردد – تاثیر مهمی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

بهترین زمان برای عرضه یک محصول چه زمانی است؟

17:11:55 _ 96/02/21

اگر در حال کار بر روی یک محصول یا سرویس جدید هستید و قصد دارید آن را در روزها یا ماه های آینده به بازار معرفی کنید، بدانید که اجرای درست این معرفی – که خود می تواند یک پروژه جدید قلمداد گردد – تاثیر مهمی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

۷ پیشنهاد ساده جهت دریافت بازخورد سریع از مشتری واقعی

22:20:44 _ 96/02/19

آيا مشتريان شما حقيقتا از محصولات يا خدمات شما راضي و خشنود هستند؟ دانستن پاسخ اين سوال بسيار مهم است. پاسخ‌ها مي‌توانند به آنچه شما در آينده عرضه مي‌كنيد، قيمتي كه بر آن مي‌گذاريد يا جايي‌ كه آن محصولات را به فروش مي‌رسانيد، شكل بدهند. اما شايد هر كسي از بازديد و ارزيابي آزاردهنده صفحات اضافي سايت‌ها، و نيز از نظرخواهي‌هاي خودكار تلفني و آنلاين اين سايت‌ها حالش به هم بخورد.

چگونه کارآفرینان بزرگ از مشتریان خود بازخورد می‌گیرند؟

22:14:30 _ 96/02/19

به نظر می‌آید بسیاری از کارآفرینان و مدیران کسب و کار، حتی بیشتر از ما، روی بُعد فناوری تمرکز می‌کنند و تمایل کمتری به شنیدن صدای مشتری دارند.

بخوانید محصول کمینه پذیرفتنی، بنویسید آزمایشی برای اعتبارسنجی محصول خود

21:43:25 _ 96/02/19

با کمی بررسی در استارتاپ های ایرانی و تیم های نوپا، به این مسئله پی می بریم که مفهوم محصول کمینه پذیرفتنی (MVP) در استارتاپ ناب به درستی جا نیافتاده است.

حداقل محصول قابل‌قبول چیست و چه کاربردی دارد؟

20:49:50 _ 96/02/19

زمانی که شرکت‌ها به فکر محصولات و خدمات جدیدی می‌افتند، گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا «محصولی بی‌عیب و نقص» تولید کنند و تمام ویژگی‌هایی را که فکر می‌کنند مورد‌پسند مشتریان است، ارائه دهند. اما درنهایت زمانی که این محصولات را به بازار عرضه می‌کنند، بسیاری از آن‌ها متوجه می‌شوند که مشتریان به این محصولات علاقه‌ای ندارند و این قطعا یک فاجعه خواهد بود.

مدل کسب و کار، استروالدر

15:14:59 _ 96/02/01

مدل کسب و کار ساختار ساده‌اي از واقعيت است.

زیست بوم کارآفرینی : فرهنگ

شش دستورالعمل برای سبقت گرفتن از رقبا

15:07:29 _ 96/02/01

خلق یک برند موفق کلید پیشرفت و سبقت از رقبا و ایجاد وفاداری در مشتریان است. این فرآیند در ابتدا نیازمند درک عمیق از ماموریت سازمان و سپس تفکر خلاق و اشتیاق وافر برای ارتباط با افرادی است که در آینده‌ای نه چندان دور موفقیت شرکت را رقم خواهند زد. بله درست حدس زدید، منظور از این افراد مشتریان شما هستند. برای شروع تصمیم بگیرید چه عاملی را می‌توانید به‌عنوان وجه تمایز شرکت‌تان در نظر بگیرید و اینکه این عامل چه مشخصه‌ای از محصول تولیدی شما را برای مشتریان قابل ارزش می‌کند. پس از آن، لوگو و پیامی خلق کنید که ویژگی منحصربه‌فرد شرکت شما را به نمایش بگذارد و با تمام توان برند شما را در بازار ترویج دهد.

زیست بوم کارآفرینی : بازار