برنامه بازاریابی در یک روز

امتیاز: 0.0

نام برنامه بازاریابی در یک روز
تلفن -
وب‌سایت https://goo.gl/5n38p5
ایمیل -
زیست‌بوم
حوزه‌ها بازاریابی
مکان‌ها
فایل ضمیمه

توضیحات

کلید نوشتن یک برنامه بازاریابی اثربخش، برنامه ریزی بازاریابی منظم است. برنامه ریزی بازاریابی منظم یک فرآیند تصمیم گیری و اقدام جامع، متوالی و به هم پیوسته و مرحله به مرحله است.

نویسنده: رومن جی. هیبینگ و جِی آر و اسکات دبلیو. کوپر

مترجم: دکتر سید مهدی جلالی

سال چاپ: پاییز ۱۳۹۳

قطع: وزیری

تعداد صفحات: ۴۶۴

نوبت چاپ: اول

 

 روشی ۱۰ مرحله ای که بر اساس یک مبنای ۴ قسمتی ساخته شده است:

۱.  پیشینه بازاریابی که شامل پایه اطلاعاتی میشود که برنامه بازاریابی بر اساس آن تدوین شده است.

۲. برنامه بازاریابی که چگونگی عملکرد در بازار را ارائه می دهد.

۳. عملکرد بازاریابی که تعامل حقیقی با بازار هدف میباشد و مسئولیت دستیابی به فروش و سود مورد انتظار را برعهده دارد.

۴. ارزیابی بازاریابی که سطوح موفقیت عملکرد برنامه را میسنجد و اطلاعاتی را تهیه میکند که در قسمت  پیشینه بازاریابی سال آینده گنجانده شود.

کتاب برنامه بازاریابی در یک روز علاوه بر ارائه رهنمودی واقع گرایانه در تهیه برنامه بازاریابی، منبع و مرجع خوبی به شمار میرود که در یافتن راه حل مسائل روزمره بازاریابی به شما کمک میکند. همچنین این نسخه کارا و جامع، به همراه چک لیست ها و الگوهای فراوان اطلاعات به روز شده ای درباره جایگاه سازی برند و تاکتیک های بازاریابی اینترنتی دارد. علاوه بر این، در انتهای هر فصل یک سری فرم های آماده کاربردی خواهید دید که به شما در سازماندهی و ارائه  برنامه بازاریابی تان کمک خواهند کرد.

نظرات

هنوز هیچ نظر همراه با متنی ثبت نشده است