قانون قدیم؛ مطمئن کار کنید، کالاهای متداول بسازید و از فنون بازاریابی کارساز استفاده کنید. قانون جدید؛ کالاهای چشمگیر خلق کنید که مردم در پی آن هستند.
فرازهایی از کتاب گاو بنفش:
- درس گاو بنفش این است: امنیت خطرناک است!
- ما با یک اندیشهی اشتباه بزرگ شدهایم. باور داریم که انتقاد منجر به شکست میشود.
- از زمانی که به مدرسه رفتیم آموختیم که متمایز بودن همیشه بد است؛ تمایز ما را به دفتر مدرسه میفرستاد، نه هاروارد.
- کار چشمگیری که به وقوع پیوسته، اگر شما دوباره انجام دهید دیگر چشمگیر نیست.
- در یک بازار شلوغ، شبیه دیگران بودن به معنی شکست است.
- ارزانی آخرین پناه بازاریابهایی است که از ایدههای ناب تهی هستند.
- هر قدر بازاری شلوغتر و مشتریانی مشغولتر داشته باشید، بیشتر به گاو بنفش نیاز دارید.
- گاو بنفش نادر است، زیرا مردم ترسو هستند.
نویسنده: ست گادین
نظرات
هنوز هیچ نظر همراه با متنی ثبت نشده است