۲۲ قانون ابدی بازاریابی

امتیاز: 0.0

نام ۲۲ قانون ابدی بازاریابی
تلفن -
وب‌سایت https://goo.gl/42J9yF
ایمیل -
زیست‌بوم
حوزه‌ها بازاریابی
مکان‌ها
فایل ضمیمه

توضیحات

باور عمومی مدیران بر این است که یک برنامه‌ی بازاریابی که خوب طراحی و اجرا شده است، حتماً جواب می‌دهد؛ اما در دنیای تجارت امروز لزوماً اینطور نیست. امروزه شرکتی که اشتباه می‌کند، به سرعت از دور خارج میشود و رقبایش جای او را می‌گیرند.

نویسندگان: ال ریس و جک تروت

مترجم: محمود حمیدخانی

سال چاپ: زمستان ۱۳۹۱

قطع: رقعی

تعداد صفحات: ۱۲۰

نوبت چاپ: دوم

 

برای پیروزی در بازار فشرده‌ی رقابت و پرهیز از اشتباه یک راه ساده وجود دارد و آن این است که بازاریابی اصول و قواعد غیرقابل انکاری دارد که باید از آنها استفاده کرد. نویسندگان این کتاب از تأثیرگذاران مباحث علمی و تخصصی در حوزه‌ی بازاریابی، برندینگ و جایگاه‌سازی هستند. کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی حاصل ۲۵ سال مطالعه‌ و تحقیق جک تروت و ال ریس درباره‌ی عوامل تأثیرگذار در بازاریابی است. آنها مطالب پیچیده‌ی بازاریابی را بسیار ساده و آسان و قابل‌ درک ارائه می‌دهند و با استفاده از مثال‌های فراوان، مباحث ارائه شده را در ذهن خوانندگان تثبیت می‌کنند و اعتقاد دارند که روشی نتیجه می‌دهد که هم‌خوانی کامل با قوانین بازاریابی داشته باشد و می‌گویند: «حال اگر جرئت دارید، با مسئولیت خودتان از آنها سرپیچی کنید!»

نظرات

هنوز هیچ نظر همراه با متنی ثبت نشده است