امتیاز: 0.0
نام | Reponse |
تلفن | - |
وبسایت | http://www.reponse.io |
ایمیل | - |
زیستبوم | |
حوزهها | |
مکانها | |
فایل ضمیمه |
توضیحات
Reponse decided to enhance the power of bots to create a personal Social Customer Experience Management Assistant.It will help you manage your social media and the information coming from it. It will also help and challenge you to reach your goals. It is YOUR personal Customer Experience Management Assistant. It will be tailored by you and will evolve with you, depending on your need.
We are targeting to launch in a month. So it's still time to be one of the first to try it out and access to the beta and be one of the first to try it out.
https://betalist.com/startups/reponse
CRM
Rexon تصمیم گرفت تا قدرت رباتها را افزایش دهد تا یک شخصی برای مدیریت دستیابی به تجربه مشتری خدمات اجتماعی کمک کند. به شما کمک می کند رسانه های اجتماعی و اطلاعاتی که از آن استفاده می کنید را مدیریت کنید. این همچنین به شما کمک خواهد کرد که به اهداف خود برسید. این دستیار شخصی شما در مدیریت مشتری است. این برنامه توسط شما طراحی شده و با توجه به نیاز شما با شما تکامل خواهد یافت.
هدف ما برای راه اندازی یک ماه است. بنابراین زمان آن است که یکی از اولین کسانی باشید که آن را امتحان کنید و به بتا دسترسی داشته باشید و یکی از اولین کسانی باشید که آن را امتحان کنید.
https://betalist.com/startups/reponse
CRM
نظرات
هنوز هیچ نظر همراه با متنی ثبت نشده است