
دیدگاه آنلاین
ایجاد نظرسنجی راجع به کسب و کارهای مختلف و دریافت نظرات کاربران و دریافت جایزه کاربران.
تنها نياز و شرط كافی براي موفقیت يك كسب و كار، وجود مشتريان دست به نقد است. به همین دلیل بسیار مهم است که دائماً بازخورد مشتریان برای بهبود محصول دریافت شود. در مراحل ابتدایی توسعه محصول، این موضوع اهمیتی دوچندان دارد. با دریافت بازخورد مشتریان، شما یاد میگیرید که مشتریان چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند، این حس را به مشتریان منتقل میکنید که برای شما مهم هستند و آنها را بیشتر درگیر کسب و کار خود میکنید و همچنین امکان بهبود دائمی محصولات را فراهم میکنید.
ایجاد نظرسنجی راجع به کسب و کارهای مختلف و دریافت نظرات کاربران و دریافت جایزه کاربران.
آیا مشتریان شما حقیقتا از محصولات یا خدمات شما راضی و خشنود هستند؟ دانستن پاسخ این سوال بسیار مهم است. پاسخ ها می توانند به آنچه شما در آینده عرضه می کنید، قیمتی که بر آن می گذارید یا جایی که آن محصولات را به فروش می رسانید، شکل بدهند. اما شاید هر کسی از بازدید و ارزیابی آزاردهنده صفحات اضافی سایت ها، و نیز از نظرخواهی های خودکار تلفنی و آنلاین این سایت ها حالش به هم بخورد.
به نظر می آید بسیاری از کارآفرینان و مدیران کسب و کار، حتی بیشتر از ما، روی بُعد فناوری تمرکز می کنند و تمایل کمتری به شنیدن صدای مشتری دارند.