سازوکارهای فروش را تعیین کنید

فروش محصول، یکی از کلیدی‌ترین گام‌های پیشروی یک کسب‌وکار است. کسب‌‌وکاری که نتواند به خوبی محصولش را به فروش برساند، مطمئناً با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. از اینرو مشاهده می‌شود که استارتاپ‌هایی که برخی از بنیانگذاران آنها، تجارب قبلی در ارتباط با فروش داشته باشند، موفق‌تر از سایر استارتاپ‌ها هستند. به دلیل جدید بودن کالا و خدمت، فروش در فرآیند کارآفرینی، پیچیدگیهای خاص خودش را دارد. کسب مهارتهای ضروری برای فروش و همینطور آشنایی با استراتژی‌های فروش، به همه کارآفرینان توصیه می‌شود.

نهاد‌های ایرانی (10)
نهاد‌های خارجی (19)
مشاوران ایرانی (2)